Machiaj mireasa


Machiaj de mireasa luminos, feminin, delicat


Mireasa din imagine este adepta machiajului natural si discret. Machiajul realizat a fost unul in concordanta cu dorinta clientei dar si cu personalitatea acesteia – calma, linistita, delicata.




Pentru ten am folosit un fond de ten in nuanta pielii, peste care am aplicat o pudra cu particule pentru luminozitate si stralucire.
Ochii (culoare verde cu o usoara tenta de caprui) au fost scosi in evidenta prin aplicarea pe pleoape a unor nuante deschise, luminoase: pe pleoapa mobila am aplicat o nuanta extrem de feminina de lila iar pliul ochiului a fost marcat usor cu o nuanta delicata de roze.
La baza genelor am trasat o linie fina tot de lila.
Pe pometi am aplicat un blush pastelat si usor satinat, nuanta roze, pentru un chip angelic, proaspat si care sa radieze de sanatate.
Rujul folosit a fost in aceeasi culoare feminina si dulce.

Rezultat: un machiaj diafan si extrem de feminin, foarte potrivit pentru o mireasa rafinata si delicata.   
Click pe fotografii pentru a le mari!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu